torsdag 24 juli 2008

.....and hello Finland! :D

Som ni kanske kan gissa lämnar jag Sverige för att åka till Finland imorn efter jobbet, vilket innebär att imorn är min sista jobbdag :D!

Jag kommer sakna Sverige och personer där, men jag kommer definitivt INTE att sakna meko!

Tyvärr innebär resan att inspelningarna av min sologrej kommer börja under läsåret, och eftersom jag kanske inte är bäst på att planera min tid kan det dröja längre......

Jakobs blogg föreslår starkt att du kommenterar detta blogginlägg medan jag är borta. Jakobs blogg rekomenderar också att du skickar roliga sms till Jakob. Och när jag kommer hem, vill jag ha tårta (trocadero går också bra).

l_465c27999c1ac0f57e67b6db78615ff5

Dagens citat: And all the girls say i'm pretty fly for a white guy!

Ha det bra, make love, not mariekex!!!!! grrr....

0 kommentarer: