torsdag 26 juni 2008

High ridin’ folks Aktuellt humör: energisk

Hejsan hoppsan! Tänkte göra de intresserade up-to-date med vad ja håller på med :P
Just nu är jag i skrivningsstadiet, med masse färske poplåtar, enkla och geniala! De stora influenserna är random poplåtar och BEATLES! Skratta på ni fjortisar, men Beatles är smått geniala.
Enkel musik som är glad och lättlyssnad är vad jag söker efter. Är det nån som e intresserad av att hänga på med lite musikaliska och praktiska grejor så är det bara att mejla jakobpett@yahoo.com
Just nu behövs trummis, körtjej/kille, om jag har lust lite blås och stråk och sånt. Kanske skulle va kul me en extra gitarr eller någe ;)
Har nån en bra studio? Mejla! Jag behöver all (gratis-)hjälp jag kan få.
Om du är snäll kan du få en tjuga...lr en trocadero lr nått .
Nils har sagt ja till att spela piano/synth och jag har sms:at Teo om bashjälp

0 kommentarer: