tisdag 14 oktober 2008

Livet är fett najs!

Alltså, allt i mitt liv är bra! De senaste dagarna har varit grymma, jag vill tacka alla sköna människor för de! Igår kändes det lite pga att skolan började, men jag hade som vanligt en skön sovmorgon som kompenserade!

DSC00149 Igår var det A-dag, och jag tog en sovmorgon (eller kanske en "sovlunch" är ordet") och sen stack jag back till Karinslund! That's right, frivilligt gick jag tillbacks till skräckskolan för att kolla hur de hade det där. Jag funderade på att t med mej typ sköld och svärd, ifall någon d-bag skull attackera mej, men jag tyckte min "absolut karinslund"-t-shirt var avskräckande nog. Träffa Nils, Teo, Lukas och Pontus och någon på M....... Jaja, alla sköna iaf! Sen drog jag hem till Nils, vi åt flingor och såg på youtube-filmer, som vanligt :).

Until the next time remember:
The cyclop want's to eat you!

0 kommentarer: