tisdag 28 oktober 2008

Några självironiska ord om

Mitt patetiska försök att få ett höstlovs-skäggstubb. Jag menar, vad är grejen? Kommer det locka fram något mer än en slags psuedo-manlighet ur mig? Lista till varför it's estupidio:


  1. Jag tycker inte det är snyggt, vilket är en stor andledning. För att det ska se någorlunda snyggt ut, krävs det att mitt förnamn skall ändras till Brad Pitt!

  2. Jag kommer inte lyckas. Istället kommer det bli som ett irriterande lager av halvt-om-halvt synliga fjun som jag kommer sitta och klia på. De flesta får ju inte riktig skäggväxt föränn typ 22. PATHETIC i tell ya!

  3. Man blir inte en bättre musiker för att man ser ut som killarna i ZZ top. Man blir nästan sämre. Tänk hur det skulle vara att spela bastuba med helskägg. Det skulle bara hamna i hornet, och, näää.....inte en bra ide.

Trots dessa andledningar: I won't shave 'til Monday....


C'ya, nu ska jag lyssna på Tush av ZZ top. Få in Känslan :)!

Jag har en intressant spaning om ZZ top, checka bloggen imorn!

0 kommentarer: