onsdag 20 augusti 2008

Ironisk onsdag

Härmed inför jag ironiska onsdagar, en ny följd blogginlägg som kommer skaka strängnäs bloggcommunity. Varje onsdag skriver jag ett blogginlägg som berättar om vad jag INTE gjort. Har du en blogg? Gör något liknande!!! ;) PS: Detta är totally like improviserat!!!!! DS

Get Ready!!!

Imorse vaknade jag 07.00 och bäddade sängen. Jag gick ner tilll ett färdigdukat frukostbord med färsk frukt och trocadero. Sedan gjorde jag min dagliga morgongympa; dvs: pilates, yoga och 300 situps. jg dammade av datan; synd att ha en data om man aldrig använder den tycker jag. När jag var klar tog jag lite frisk luft och satte mej för att läsa min favoritroman av Viveca Lärn, och jag kände det inte alls som att jag slösade min tid, hon är ju bara såååååååå bra. jag avbröt läsningen för att meditera till musik; det var ett svårt val: Hillary Duff eller 50 cent?????? OOOOOOH THE INJUSTICE!!!!!!!!

Jag blev smått frustrerad av mitt dilemma, så jag bestämde mej för att ringa Petter. Petter bor i Stockholm och gör blues-rock skivor, och han respekterar mig verkligen! Eller som Petter skulle sagt: " YO det går bra nu, kompis, det går bra nu..." Love ya man<333333

Eftersamtalet åt jag middag (jag hoppar över lunchen, jag bantar och får dålig mage om jag äter). Det var lite ris och grönsaker bara. Efter det gick jag och förolämpade äldre invalider. OOOH how I LOOVE to förolämpa äldre ivalider.

Tillbringade natten i fängelse igen. Vad spelar det för roll, det är inte som om det är första skoldan imorn!!!!!!!

Pusslök på er <3

0 kommentarer: