måndag 25 augusti 2008

Suprised_smiley_(MSN)THE SADNESS: Jag fick min lön ida, men.........Jag FICK INTE 13 000 som jag borde få, utan 9000!!!! grrrr....Det var nått med att maskinen drog skatt från min lön fast den inte skulle D: Och ersättningen för mistaget kommer *trumvirvel* ......NÄSTA ÅR!!!!!!

Inte för att jag ska klaga, 9000 är rätt mycket för lille jag, men  det är lite skillnad. Jag kommer att få behöva låna mer grejer till sologrejen av nån snäll person (JA, JAG PRATAR OM DIG!!!), för att få igenom det. Jag hade ju inte tänkt att spendera alla mina pengar på skivan, jag har ett liv utanför musiceérandet också *NEWSFLASH".

Aja, låt oss tänka glada tankar.

THE GLADNESS: Ida' var anars en helt ok da. T:ex igår fick "wii" ett nintendo wii av beste-far/mor. Finns bara en sak att säga om det: "WIIIIIIIIIIIIII!!!!" och tack kanske....haha...förlåt....Vi spela iaf det ida :D

Ida' var det "lära känna varandra"-dag, nått som egentligen hör hemma första dan på dagis....

Men det va ok, vi fick gå tipspromenad och filma och spela in ljud och sånt. Sen efter skoldan så kom lite släkt från finland och estockholmo förbi, kul-kul :D

THE RADNESS: Allting Mando Diao rör vid blir guld. Dom är den perfekta blandningen av The Beatles och The Who (The Who? The Who!) som råkar vara de bästa banden från 60-talet.

Lyssna också på AA Bondy, som gör sköna Bob Dylan grejer(lyssna på Bob medan du är igång också!). Dock finns inte "American Heart", hans bästa låt, på hans myspace, syndsynd

THE AWESOMENESS: Jag uppskattar dig för den du är ;D Kommenterar du inte så uppskattar jag ditt värde lågt, och jag kan möjligen slå dig (inte fysikt, mer verbalt, typ).

Cya!!! :D

0 kommentarer: