fredag 22 augusti 2008

Well oh Well folk's

HELLO!!!! I torsdags var det som sagt första skoldan, och min första dag i gymnasiet. Dvs: Nya lärare, nya ämnen, nya klasskompisar, nytt nytt nytt dude!

Om jag gillar det: Jolåsatt (jolåsatt=eskilstunaord), det är inte bättre eller sämre eller nått. Jag ser verkligen fram emot att jobba i inspelnings- och-fotostudiorna. Jag är obeskrivligt intresserad av film och ljudproduktion, det är verkligen fascinerande att vara en del av ett skapande. Prexis!!!

THE SADNESS: Jag mådde inte bra under dan, och när jag kom hem spydde jag 2 gånger.......USCH fy, den känslan hade man inte saknat direkt.

THE GLADNESS: Mådde definitivt bra ida, så jag klara av att gå till skolan!

LISTA PÅ FOLK SOM ÖPPET BEKÄNNER ATT DOM BESÖKER MIN BLOGG:

1: Martin "RedCat" Ferngren

2. Mamma

3:Fylle-Rolf nere vid präntarn.....

End of list.....

DAGENS REFLEKTION: Jag fattar inte hur rökning har blivit så utbrett. Jag menar, ingen kan ju gå runt och säga att dom inte vet farorna med rökning. Ingen kan säga att dom inte vet att det stör folk. OCH om man röker blir man stämplad som dryg tonåring eller bad guy, fast så inte är fallet. Jag menar, är det så viktigt att va cool? Inte för att det är coolt med rökning, men direkt din "coola" kompis börjar vill du också. Är det svårt att förstå att direkt du tar ditt första bloss har du tagit ett onödigt långt steg närmare döden.....?

0 kommentarer: