fredag 5 september 2008

JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ EN VECKA!!!! DETTA ÄR VÄRRE ÄN DE GÅNGEN NÅN FAKTISKT LÄSTE MIN BLOGG!!!

Whateeva, let's get to the flippin' point, bruvvas(and cisstaas). Jag har:

  1. Lyssnat på Thin Lizzy <8
  2. Blivit meddlem på twitter: klicka här för att följa min äventyr!
  3. Vart med Martin, Niklas OCH en massa...
  4. Käkat 3 liter glass med Thim :)
  5. Träffat Carro :D Det var länge sen vi sågs!
  6. Fått Kamera: Checka bilder där nere!
  7. Välkommnat Victor, the reggieman till klassen:D

What im up to: Jag och Nicklas från Flames Of Fury har snackat om att bilda band: Jag känner för att spela pre-80:s rock, efter att ha lyssnat på Thin Lizzy och The Doors och The Who så mycket. Läget är inte klart om det blir ett riktigt band, så jag vet inte om jag vågar fråga om meddlemar än....

Najs iaf :->

DSC00176DSC00172  DSC00114DSC00173

0 kommentarer: