söndag 7 september 2008

Riffmasta :D

Idag har jag nåstan enbart suttit och spelat riff till nya låtar; Skrev en låt som ska heta "Jeans (They fit you too good)", fylld med smaskigt fylliga bluesriff :D. Jag spelar nästan bara 60-70-talsrock nuförtin, för att jag helt enkelt gillar den komplicerade simpelheten(pretto!!!) i låtarna:D

Igår såg jag Edward Scissorhands. Fett ägig film asså:Dedward_scissorhands_90

Jag gillade hur handligen var så annorlunda: Sammhället accepterar Edward direkt trots sin udda anatomi, i vilken annan amerikansk film  som helst skulle Edward bli missförståd från första början.

Sjukt bra, tror det kommer bli en av mina "all-time-favories". Se den om du gillar mera bisarra och genomtänkta filmer, eller om du helt enkelt gillar Tim Burton. Den har rätt mycket humor, och i mitten är den äkta feel goodfilmen. Den är dock väldigt sorglig, så du som inte gillar känslor ska helt glömma filmen :P

Jaa du....Jag uppdaterar twitter typ 5 gngr om dan: http://twitter.com/jakobwashere

Och imorgon kommer jag typ göra en video om jag hinner :D

0 kommentarer: