lördag 20 september 2008

ZOMG ftw!

Jag försöker att inte ta med mitt privatliv i den här bloggen, utan prata mer om det som är intressant....

Men igår ägde. Det ägde stenhårt. Först slutade vi tidigare. Sen var det lasange som mat. Sen så hade jag en liten minireunion med Nils och Gustaf och Teo och Ello :D

Det började med att jag stack till Nils, då Nils och jag pratade om djupa filosofiska saker, t:ex att alla borde bli bättre på att tänka mer positivt, efter som ett negativt tänkande inte leder till något. Stay Glad ftw.

Sen drog vi till Gustaf där en Teo fanns. Vi flummade runt lite och sen gick vi för att möta Ello :D Det fanns 2 najsade bildekorationer där ute:

DSC00364 

DSC00365

Vi skulle kolla på film, men jag fick inte missa bussen så jag missade rätt mycket :/

Aja lite bilder då (Sorry Ello, du kom inte me):

DSC00362DSC00363   Aja, nu ska jag inte tråka ut er med mitt privatliv :P
ZOMG på er!!! ;D

0 kommentarer: