torsdag 13 november 2008

När jag flummbloggade på myspace dök bloggar av detta slag upp. Efter som nästan ingen läste den bloggen kommer här ett smakprov!:


____________________


Hej liten update bara.
Har hemska smärtor i min hals och ögoninflammation!
Nu pratar vi om nåt roligare: Betygsättning av slumpmässiga saker och ting!
Jag söker mej in på google, vad ska jag söka på! Jag vet. Tror jag...nej.
Jag vet! Elton Johns örhänge!

7/10
Örhänget är till vänster på bilden, inringat med ett streck som leder till texten :"Lauren"! Haha vilket dåligt namn. Fint örhänge annars. Hinner vi med en till? Klart vi gör!!!
Elton Johns knapp!!!

6/10 '
Bra knapp, (till höger på (konstpaus) bilden) men varför står det The sims över knappen!
Hej så länge!__________________________________________________

0 kommentarer: