tisdag 13 maj 2008

Hallå, mitt namn är Jakob

Hej mitt namn är Jakob. Detta är mitt liv.
Jag föddes i Finland, där jag bodde tills jag var 10 ungefär.
Då flyttade jag till exotiska Sverige och gick i Tosteröskolan. Skolan var inriktad på att ta hand om miljön, vilket innebar en "miljövecka" där alla barnen fick stå ute och frysa i 5 dar. Alla uppskattade denna veckan, eller inte....
Det var en lättnad att lämna Tosterö innan mina fötter blev lila. Ungefär när jag började Karinslund i 7 började den globala uppvärmningen verka och mina fötter tinade. I Karinslundskolan hade dom en specialklass för musikklass. Eftersom jag och några kompisar hade ett band tillsammans så bestämde vi oss för att börja där.
Jag blev mer och mer intresserad av musik. Nu spelar jag i band, har mitt eget soloprojekt och annat.
Jag kommer inte uppdatera den här bloggen lika ofta som jag uppdaterar min livejounal:
http://jakobwashere.livejournal.com
jag uppdaterar min myspace nästan dagligen www.myspace.com/jakobwashere

0 kommentarer: