torsdag 29 maj 2008

NAJS!

DSC01257

VVF ftw!

Så........... vart ska jag börja?

Onsdag: Sara försov sig, så vi kunde inte öva på våra framföranden(men det gick bra ändå, se nedan). På gympan körde vi fot-brännboll. Som bränboll fast som fotboll....whatever!

Efter det var det svenska. VI FICK SKÅDISAR! yay! Allting är klart, det kommer bli asnajs! Danne och jag kommer typ bli värsta George Lucas-killarna.  Han ser t.o.m ut som honom!

Se här! Director George Lucas arrives at the 34th AFI Life Achievement Award tribute to Sir Sean Connery held at the Kodak Theatre on June 8, 2006 in Hollywood, California. *** Local Caption *** George LucasDaniel Alhenius 

Sen repa/skrev Nils (gubben ovan) och jag in en låt som heter Svenne. Den handlar om svenskar....(duh?). As-skön faktiskt, om än primitiv. Så primitiv att Teo inte ville spela den xD!

Sen bråka jag och Danne på Hemkunskapen. Det var.........ASKUL!

Torsdag: Fixar till ukulelen på slöjden, kommer försent till matten, Danne och jag bråkar igen xD. Repar "Svenne" med Nils och Teo(som fortfarande inte vill va med, men va så gott tvungen!), Och repar med Sara. 

 Sara Bystedt Vernisage-spelningen gick bra, och den klara publikfavoriten var "Ge Mig Bullar". "My Favorite Color Is The Rainbow" körde vi också, med Sara i backing vocals, det var NAJS!

 

DSC01255

moget........

0 kommentarer: