onsdag 21 maj 2008

Whoa, mycke ida!!

Yo! Whatup? Min dag började med att se på musikprogramm på musiken, det handlade om hur man manipulerar sångröster så att den låter bra. Ett bra exempel på dåliga sångare som lyckats bra ändå är Enrique Iglesias. Hans producent blev så lack på att han inte kunde sjunga rätt att han spela in hans röst och la ut den på internet. Han låter som en dålig idol-audition, fast värre.

n00b! Men iaf efteråt så snacka jag med Nils, som stod in the cafeteria. Jag har kommit på hur lätt det är för mig att imitera Bengt Magnusson, så jag har gjort det några gånger ida....

Sen fixa jag lite koreografi i inspelningssalen på svenskan. Jag var ensam i den stora salen! Jag kände mej så liten! Jag vill ju vara stor! Whatever!

Vid lunch repa jag med HT, det gick ok. Vi äger dej, men whatever liksom, det är ok att va impad.

På kemin hade jag och Vickan B uppgiften att göra tvål. Det gick rätt asdåligt. Först kokade vår tvål över, sen när vi försökte igen sprängdes det.

På hemkunskapen vare pizzadags, jag och Jocke gjorde feta pizzan, lätt bäst ju! När allt var över och jag skulle gå hem, märkte jag att Tina bara hade 2 elever. Jag kollade in, och vilka tron ni det var?

Jo, Jossan Å och Natta. Dom hade egentligen prov, men Tina hade startat en diskussion om relationer och sånt skit. Dom verkade ha det kul.

Innan jag gick ut nämnde Tina att hon brukade gapskratta åt mina essäer. Bra/Dåligt? Jag får ju MVG i SO så det borde va bra.....

Fick shjuss hem i samma bil som Nils och Teo. Nils envisades med att säga allting tvärtom....

NILS!

C-ya'll

0 kommentarer: