tisdag 20 maj 2008

Newsflash

Produktionsnamnet på min soloskiva är "And Once Again, Insects Will Inherit The Earth". Det börjar luta lite åt "Queen"-ig falsettpop, med surrealalistiska "Muse"-inslag. Det är lite roligt, jag försökte göra något glatt och uppbyggande, men så slutade med depplåtar som vanligt! Suck.....

Det låter bra iaf!

Ja, och jag och Danne ska spela in vår "Klassen"-grej nästa vecka. Vi har en så länge inga klarsatta skådespelare, och allt känns lite flummigt. Men vi ska fixa det.

För er som inte fattar, så ska jag och Danne A spela in en sketch á la "Klass 9:1", rätt konstig humor vi har, jag och Danne.

Ida hade jag, Natta och Jossan Å muntligt prov i engelska. VI ÄGER! Iaf jag..... Natta och Jossan tycker att Frodo är bättre än Luke Skywalker, jag menar vad har man för nått glegg i hjärnan om man tycker det?

Sen var det SO-prov. ARRRGH Tina (SO-lärare) lurade oss att Kjelle (SO-lärare i annan klass) hade skrivit provet, så jag plugga inför ett faktaprov istället för de flummprov hon (Tina) brukar göra. Provet var lätt, så whatever!

De var min dag det.

C-ya

0 kommentarer: