torsdag 15 maj 2008

Ida var jag i skolan (duh!). De va inge mycke med det, rätt ultramega-tråkigt faktiskt.

Men efter skolan happened all the action! We have the keys to our house!

Yes, det är sant! Jag ska flytta till finninge(the nr.1 place for shopping!), till djupa skogen!

FINALLY så kommer jag få mitt eget rum! För den som undrar(...) så bor jag just nu i en korridor i vår 4:a!

Jag kommer få det minsta rummet(himlar med ögonen), men kommer ändå inte dö, för att jag har typ de största fönstrena med najsigaste utsikten:D!

Efter vår lilla tripp till lägenheten, så käka vi kebab! NAJS!!

Mitt ansiktutryck när jag kom på att jag inte hade sovmorgon imorse!

 

DSC01207 Jag bara råka ha slips och skjorta på mej!

Annars har jag tankat hela W.A.S första skiva! SOOOOOOO GREAT!

0 kommentarer: